Ultra Street Fighter IV – Patch kommt diese Woche

News

Street-Fighter-IV-Logo

In unserem großen Ultra Streetfighter IV Test hatten wir bereits auf einige Schwierigkeiten mit dem Spiel hingewiesen. Mittlerweile haben sich auch einige von unseren Lesern zum Titel geäußert und selbst führende E-Sports Events wollen die PS4 Version nun nicht mehr einsetzen. Dennoch arbeiten Sony und Capcom an einem Patch, dessen genaue Inhalte sind zwar noch nicht bekannt, allerdings ist davon auszugehen das dieser einige der größeren Probleme beheben wird. Der Patch zu Ultra Streetfighter IV wird im laufe der aktuellen Woche erscheinen. Sony und Capcom habenb versprochen die Fans auf dem laufenden zu halten.

Wir werden es euch mitteilen sobald wir genauere Details zum Patch haben!

1 thought on “Ultra Street Fighter IV – Patch kommt diese Woche

  1. Hier die Patchnotes:

    Reduced Interface lag within menus
    • Addressed disappearing projectiles
    • Fix Decapre’s teleport animation
    • Fixed missing SFX for Red Focus Attack
    • Fix Rolento audio glitch during victory screen
    • Fixed Akuma’s stomp SFX not playing
    • Addressed bottom portion of the ON/OFF text being cutoff under the graphics setting in the Options menu
    • Removed extra character that was sometimes displayed in the Leaderboards at the end of a player’s name even if they have not set it to be there
    • Fixed issue when seeking an arcade match-up with LAN cabled disconnected, and then starting up training results in a message ID being displayed
    • Addressed online IDs not appearing correctly
    • Addresses issue when changing the HP bar’s HUD position in Options, the Online ID HUD positions does not move with it, and is displayed at the default position
    • Anisotropic Filtering (AF) changes to decrease blur
    • Fixed appearance of white box after backing out of a command list menu
    • Addressed Fight Request in Arcade Mode (Arcade | Arcade)

    Der Input Lag während der Kämpfe wurde leider nicht behoben :/

Comments are closed.